Subscribe to RSS Subscribe to Comments

Party Retard- 15 másodperc hírnév


My blog is worth $4,516.32.
How much is your blog worth?

2006.11.27. - Explosion partyvid


Forrás: ld50.hu

Népszerűség: 20%

Pamacs:

En nem itelkezni jöttem ide csak nevedgelni egy kicsit. Eletemben egyetlen egyszer voltam ilyen buliban.Mindennek meg van a maga baja.Nem az en stilusom es a basszustol felfordult a gyomrom.1,5 orat töltöttem a nöi mosdoban.

Bookmark on del.icio.us

Kommentek

  1. 207. Pamacs
    July 23rd, 2008 | 19:56

    En nem itelkezni jöttem ide csak nevedgelni egy kicsit.
    Eletemben egyetlen egyszer voltam ilyen buliban.Mindennek meg van a maga baja.Nem az en stilusom es a basszustol felfordult a gyomrom.1,5 orat töltöttem a nöi mosdoban.

  2. 206. Speedcore rules
    March 10th, 2008 | 11:14

    Nem vagyok partiarc, de ez a videó tetszik. Én is ilyeneket hallgatok egész nap. Akinek nem tetszik az hallgasson mást. Annyi jó énekes van, például Győzike, vagy Dopeman.

    Bírom az ilyen videókon a lányokat.

    http://youtube.com/watch?v=g_0C5u196lA

    “Mondjuk a helybenfutást nem értem.”
    Ja, ha te nem érted, akkor nem a videón vannak hülyék. A tangózók meg gyalogolnak. A break táncos meg a fején pörög. Érted? A többi hozzászólást el se olvasom.

  3. 205. T-Virus
    January 8th, 2008 | 23:04

    Na hát gyerekek…egy élmény volt végigolvasni ezen kommentek tömkelegét! XD

    HARDCORE WILL NEVER DIE!!!

  4. 204. Giancarlo
    December 25th, 2007 | 01:26

    gyerekek, folytassuk a flame-et plz =D

  5. 203. smok3
    September 1st, 2007 | 22:04

    http://www.youtube.com/watch?v=0UV4oNbeR40

    sok okostojas!

    ha vmi fikazni akarok eloszor is szetnezek a temaban, meghallgatok
    par szamot, de nem szar minosegben! kb. 10 perc utannajarassal
    tudtatok volna leszedni jo minosegu hc zeneket, hogy legalabb
    vmi fogalmatok lenne rola!! de nem, inkabb fogalom semmivel
    idehanyjatok a szarotokat! En se szeretek minden zenei stilust, de
    azokat nem is fikazom, egyszeruen nem hallgatom es kesz.

    na ennyi voltam.

    mindbuzikvagytok

    Hardcore uber alles.

  6. 202. Adorján
    August 19th, 2007 | 00:30

    -És a legények asszonyaikkal elvonulnak vmi sötét helyre diszkócsárdást ropni..-

  7. 201. Vélemény
    June 24th, 2007 | 23:37

    Van ám itt hozzászólás! Valakinek tetszik ez a zene, valakinek nem. Ez így van rendjén. Minimum egy előnyét mindenki beláthatja ennek a stílusnak! Ez rettenetesen fogyaszt! Nem is látni elhízott csajokat egészeste táncolni ilyen bulikon! :D

  8. 200. mercenary
    April 14th, 2007 | 21:20

    “ul ula lala.héboj”
    WTF?!?!?!?!?

    amugy, csak mero veletlensegbol, nem akarjuk folytatni a multkor abbamaradt flame-et? kajakra hianyzik… :D valahol ott hagytuk asszem abba, ha jol emlexem, hogy EZ zene, EZ hardcore, nem pedig bélsár, amit ti visszamaradott tahok sose fogtok megerteni… :)

  9. April 14th, 2007 | 20:01

    szia téged negyon szeretlek mondok zenéket pl:ul ula lala.héboj. nagyon szeretelek titeket enyi!

  10. 198. Akh Horus
    April 3rd, 2007 | 23:28

    Szerintem gyere el egy hardcore buliba egy drogkereső kutyával, és a blökit etesd párizsis zsömlével mert exet vagy speedet nagyon nem fog szagolni. Persze… vannak… előfordul… hol nem? de nem ez az általános!
    Én például nem merek ilyet szedni, hiszen végigugrálom a bulit, merném átállítani a szívritmusomat? Amúgy is… Ez a ZENÉRŐL szól! Jó, nektek zaj. Nekünk zene. Nekem egy metálszám ugyanolyan mint a másik, de attól még nem anyázom, hanem elfogadom: nekem nem tetszik, attól még zene az is. De jó lenne minden szombaton…

    Nép, egyél? Panem et circenses? Komám, ez a stílus abszolút nem populáris… ha gondolod hogy szart enni snassz, hajrá, de a hardcore nem snassz. És egy stílust, pláne nem embereket nem egy kis videó alapján kéne megítélni… de nyugodtan fikázd csak amit nem ismersz, elvégre ettől leszel befogadó, intelligens, széles látókörű ember!

  11. 197. muha
    April 3rd, 2007 | 14:20

    Szerintem ezt csak agyoncuccozva lehet hallgatni, ha egyáltalán. Ebben az a jó, hogy nem kell hozzá zenekar, meg hallás, csak technikai tudás (keverő), és megvan a “mű”. És minden szombaton hallgathatod, mert egy ember elő tudja állítani, csak a megfelelő cucc kell hozzá. Nesze neked, nép, egyél.
    Lehet, hogy ízlések és pofonok, de az ízlésnek is van határa: ürüléket sem eszem azért, mert az a snassz.

  12. 196. vkivki
    March 5th, 2007 | 16:20

    ZENE? Ez biztos?

  13. 195. smok3
    February 25th, 2007 | 17:38

    Na…elolvastam mind a 188. kommentet …pheewww :D

    Először is kiteszem az irányjelzőt : Hardcore rules the world.
    Sokakkal együtt nagyon szeretem ezt a ZENÉT. De arról vitatkozni (főleg egy 6 perces szar minőségü vidó alapján), hogy tetszik, vagy nem;
    normálisak-e azok az emberek akik ilyen zenét hallgatnak vagy nem, na az a RETARD.Ez kb. olyan mintha arról vitatkoznánk, hogy kinek tetszik a kék szín, és kinek a piros..vagyis : ÉRTELMETLEN. Akinek tetszik, hallgatja, akinek nem az meg hallgat mást. Ennyi.

    Ja és meg kéne már tanulni kulturált módon véleményt nyilvánítani.
    Szerintem.

    Na, ennyi voltam, lehet engem is fikázni :)

    smok3

  14. 194. mercenary
    February 7th, 2007 | 14:36

    zsan: biztos kiegtek. :)

  15. 193. Giancarlo
    February 5th, 2007 | 06:59

    hogy elkussoltak Lunar-ék =DD szánalom.

  16. 192. Száni
    February 3rd, 2007 | 14:58

    Ez még zajnak is rossz. =D

  17. 191. mercenary
    January 22nd, 2007 | 20:16

    yeah, yeah, ujra hozza lehet szolni?! geci jo! a 185. postomat plz moderalja mar valaki jol, hogy lathassak a nepek is. vannak benne kepek, retardokrol, rolunk, tolunk, nektek!

    dryma! te milyen zenet szeretsz? azert mert suru a dob (relativ, hogy mi a suru), gyors zenet ugyanolyan nehez jatszani, mint lassut, ami a videon szol, sztem se nem gyors, se nem lassu, tipikus hardcore tempo. egyebkent, ami pedig a primitivseget illeti, a hardcore tipikusan az a zene, ami megkivan egyfajta intelligenciat a befogadashoz. szoval csak azert, mert neked nem jott at a lenyeg, meg nem biztos, hogy a zeneben keresendo a hiba. keverni pedig a hardcore-t lehet a legelvezetesebben (habar tudom, elfogult vagyok :D ), “tucc-tucc” zenek kozul az egyik legtrukkosebben, legjatekosabban keverheto zene, ami sosem sullyed monotonitasba, mivel folyamatosan valtozik. de ezt valszeg te ugy se fogod soha megerteni… ez a hajo szamodra mar eluszott…

  18. 190. Dryma
    January 21st, 2007 | 23:04

    Erre mást nem lehet mondani mint hogy PRIMITÍV!Ez nem zene,és az ilyen szarfaszuak nem DJk!Ehez nem kell tudás…2percenként áthuzzák a zenét,amiben nem lehet ütemet rontani mer olyan sűrű benne a dob.Dob…miről beszélek…soha sem értettem hogy ezt hogy lehet szeretni…az egész szám kb 3 hangbol áll..huhuu mekkora alkotás

  19. 189. Enignma
    January 17th, 2007 | 09:42

    Bevalommom én is azért léptem fel erre az oldalra hogy írjak pár szaftos kommentárt, de a stílusukat oly keményen védők hozzászólásai megváltoztatták a véleményemet. Ezt a fajta zenét ugyan nem szeretem bár már halgattam, de nem állnak tőlem messze a keményebb ritmusok. Én személy szerint a Hard Rockot szeretem.
    Mikor megláttam a videót arra gondoltam hogy:ez nem normális, aztán végiggondoltam, hogy ha valaki eljönne egy koncertre akkor mit szólna ahoz amit mi bulizás címszó alatt művelünk. Hát lehet hogy egy kívülálló számára nem egészen érthető de azért lehetnének kicsit toleránsabbak is.
    Aki meg bulizás helyett meg mondjuk múzeumba jár az se szóljon egy szót se mert ilyen alapon az is lehet pénz meg időpocsékolás. Megbámulni egy csomó tárgyat amit évezredekkel ezelőtt használtak. Biztos izgalmas lehet.

  20. 188. mercenary
    December 31st, 2006 | 18:22

    nehogy mar, lecsusztunk a fooldalrol?!?!?! szegyen! nesztek 1-2 partyfoto a tegnapi evzaro hardcore bulinkrol. biztos talaltok kozte olyat, amit szanalmasnak titulalhattok, es megerdemli, hogy kikeruljon a fooldalra :D :D:D

    http://kep.tar.hu/hurricane/50412565#2
    http://kep.tar.hu/folli2/50412500#2

    mellesleg geci jo buli volt, amin a hangulat szigoru monoton (ehhehehe :D ) novekedo tendenciat irt le, bar valszeg ti ugy sem erthetnetek meg, hogy mi ebben a jo :D

  21. 187. mercenary
    December 30th, 2006 | 16:01

    :D:D:D loool, beatman, geci jol nyomod :D

    a kepet ugyan nem ertem, hogy milyen reprezentacios erteket kepvisel kicsiny vitank szemszogebol, azonban a velemenyem az, hogy igeretes alkotas, remekul otvoz kulonbozo technikakat, melyek onmagukban is megallnak a helyuket, viszont az osszhatast tekintve meg van hova csiszolni, tulsagosan is szembetuno az egyveleg jellege. adok ra 7/10-et.

    zeneket meg tessek innen szemezgetni: http://www.neurotoxin.hu/mzx/
    van itt mindenfele reprezentativ zene, nem csak hardcore, de a 80%-a az. nem ajanlok belole kifejezetten semmit, ratok es a vakszerencsere bizom, hogy mely szamokba hallgattok bele, ami alapjan velemenyeket szurhettek le. ha ezek kozul akar egy is elnyeri valamelyikotok tetszeset, mar lehet, hogy a mennyben fogom erezni magam :D

  22. 186. thebeatman
    December 30th, 2006 | 15:49

    mercenary!
    én kész vagyok a tézis és antitézis találkozásából jó esetben létrejövő szintézis befogadására mivel csak a leírt szavam primitív én és énmagam nem.
    ha lennél olyan szíves és linkelnél olyan számokat amik az elektromos zene és azonbelül a HC gyönyörűségét hivatottat sárban fetrengő elmémnek hogy meghallgatásuk után tündököljön mint fényözön!
    de ha nem tetszenek akkor a meddő vitát tereljük a vizuális művészetek felé pölö ez a deviantarton talált kép tetszik-e önnek
    http://www.deviantart.com/deviation/34297423/

  23. 185. thebeatman
    December 30th, 2006 | 15:10

    bocs véletlenül beküldtem mielőtt befejeztem volna, az igazán tehetséges elektronikus “zenei” előadókat egy hetvenéves vak favágó meg tudja számolni egy kezén. mivel a sok teheccségess didzsééé mint DJ Páz meg a hasonszőrű balfaszok akik a Midi Sequencer vagy hasonló programok segítségével rakják össze zenéiket alkotják az elektronikus “zenészek” körülbelül 100%-át tehát önmagamnak ellenmondva nincsenek tehetséges elektronikus “zenészek” mivel zajokat és tucc tucc hangokat mixelni minden faszverő tud

  24. 184. mercenary
    December 30th, 2006 | 14:42

    gyaaaaaaa, thx nihilant nagyon-nagyon sok mindent megvalaszoltal helyettem!!!

    Al:
    “Gondolom nem árulok el nagy titkot azzal, hogy a technosok és a hozzájuk hasonló igénytelenséget hallgatók nagy része intelligenciában igencsak a legutolsó pozíciókat foglalták el a skálán.”

    bassziven, ha ez nem eloitelet, akkor semmi! ezek utan hogy varod el, hogy barki is komolyan vegyen?!

    “Mi kell még neked ahhoz, hogy elhidd, hogy amit ezek az emberek a videón művelnek az KÁROS, mind rájuk, mind a következő generációra nézve?”

    ilyen peldaert nem kell messzire menni, ha kiteszed a labad az utcara, maris szamtalan veszelynek vagy kiteve. ha mutatok neked egy videot a nagykorutrol, amint autok szazai masiroznak rajta fel, s ala nap, mint nap, ugyanezt a dumat el tudom ra sutni, karos mindenkire nezve, valszeg megsem jonnel nekem tudomanyos kimutatasokat lobogtatva, miszerint bizonyitott teny, hogy aki autot vezet, az retardalt! vajon miert is nem?! talan mert nincs osszefugges?

    “miként teszi magát tönkre az emberiség egy rétege úgy, hogy nem is tud róla.”

    melyik retege nem?! merget eszel, merget iszol, merget lelegzel be, es nem csak te, mindenki. akar tetszik, akar nem, ilyen vilagban elunk. egy hardcore buli csak annyira karos, mint moziban megnezni egy filmet, felulni a hullamvasutra, lampafenynel elolvasni egy konyvet, szmogban ulni egesz nap.

    “Beszélgettem már én technossal is, hogy magyarázza meg nekem, hogy mit szeret, mi a jó ebben, de a “csak”-nál tovább (számomra nem meglepő módon) sohasem jutottunk.”

    es ezen elgondolkoztal mar, hogy vajon miert lehet ez igy? azert mert ezt szavakkal nem lehet kifejezni. mindenkinek sajat maganak kell felfedeznie egy adott zeneben, hogy milyen ertekeket rejt magaban. en is beszelgettem mar technossal, mert sokaig en sem tudtam felfogni, hogy mi a jo a zajdaraban, elettelen gepzene, ami annyival, de annyival felszinesebb a hardcore-nal. de megprobaltam elfogadni ervkent azt, hogy az izlesrol felesleges vitatkozni, es hogy pont az a jo benne, hogy elettelen gepzene. helyette inkabb megprobaltam kimuvelni magamat eloadokbol es “slagerekbol”, es lass csodat, egy egeszen uj perspektiva nyilt elottem, talaltam technon belul is olyan vonalat, ami tetszik, amit tudok ertekelni, meg akkoris, ha azert annyia nem hoz lazba, mint mondjuk a hardcore. csak el kell tudni fogadni, hogy ilyen is van, es azok is emberek, akik ezt hallgatjak.

    “Ez nem kreativitás, ez nem művészet, ez a beteg emberi elme mellékterméke, amivel sajnos manapság követőkre is lehet találni.”

    mintha ez olyan nagyon ujkeletu dolog lenne. akik evszazadokkal ezelott alkottak, nem voltak epp ugyanugy betegek? megis megvan a maguk helye a muveszettortenet konyvek lapjain, megis ugy beszelunk roluk, mint valami elkepesztoen nagy geniuszokrol! tudhatod, a zseni nem all messze az orulttol, sooot, minden zseni orult a maga modjan.
    amugy abban igazad van, hogy rengeteg szart probalnak meg rasozni manapsag az emberre a muszevet cimszo alatt, de hat az a mi felelossegunk, hogy kulonbseget tegyunk jo es rossz kozott, hogy megtalaljuk az ertekeket, azokban, amikben van, es kiselejtezzuk azokat, amikben nincs. azonban se neked, se senkinek nincs joga egy kreativ elme altal letrehozott valamirol egyetemes modon itelkezni, foleg ha az szivbol-lelekbol jovo onkifejezes nyoman jott letre, es nem pedig penzehes, “szurjuk ki a parasztok szemet valami szarral” elv alapjan.

    “Az általad emlegetett Beethoven hónapokat dolgozott egy-egy művén, és még utána is tökéletesítette.”

    “De szerinted ezek szerint egy Beethoven-nel egy kategória egy senkiházi techno, vagy HC, vagy akármilyen DJ, aki egyetlen két, vagy több órás albumot összeránt fél óra alatt, mert csak teljesen ugyanazokat a (többnyire egy basszusból álló) több perces sniteket hajigálja egymás után, vagy egymásra?”

    sztereotipiak sztereotipiak hatan. fogalmad sem lehet rola, hogy egy hardcore szam mogott mekkora munka rejlik, tudok neked olyat, ami 6 honap kemeny munkajaval keszult, hallani is rajta. abba meg ne menjunk bele, hogy mennyire epulnek sablonokra, klisekre ezek a zenek, ugyanis szereny elfogult velemenyem szerint a hardcore a legszinesebb ebbol a szempontbol az elektronikus zenek kozul, mely kepes a folyamatos megujulasra.

  25. 183. thebeatman
    December 30th, 2006 | 14:39

    “idejössz, és teljesen ismeretlen embereket, akikről semmit nem tudsz, “leszemétládázol”, “leigénytelenállatozol”, leköcsögözöl”

    brühűűűűűűűűűű anyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bááántottaaaaak a csúúúúúúnya bácsik
    faszér jársz a partyretardra ha nem tetszik pölö a subbán, a szanalmas.hu-n a somethingawfulon meg egy párezer oldalon fikázás megy a neten. de ha az úr grállovag akar lenni akkor itt egy pár link neki
    http://www.icrc.org/
    http://www.mmszbp.hu/
    http://www.wfp.org/english/

    elektronikus zene népszerűsége pedig a marketing/sikolytörvénynek köszönhető, az igazán tehetséges Ezenei előadókat

  26. 182. Nihilant
    December 30th, 2006 | 02:31

    thebeatman:

    “gombokat nyomogatni és vonaglani tényleg nem zene
    viszont amit ezek http://www.youtube.com/watch?v=ZKlxyoPNaFI
    a nénik, bácsik csinálnak az zene és megsúgom hogy nem háromhónapos
    OJK-ás didzsééé képzésen vettek részt”

    Ez tök jó, szeretem ezt a zenét.
    De a zongorista mit csinál? Gombokat nyomogat és vonaglik… ::) A hegedűs vernyákoltatja hegedűt és vonaglik. A karmester mit csinál? Elmebeteg, hiszen egy pálcával hadonászik,izzad és maga elé néz a semmibe, és vonaglik… ::) Lehet ezt is fikázni, mint ahogy bármi mást.

    Azt a videót, amikor egy hasonló szimfonikus zenekar játszik egy komolyzenei darabot 2 híres hardcore DJ aktív közreműködésével, akik az elektronikus ketyeréikkel, a lemezjátszóikkal aktívan közreműködnek a zenélésben, sajnos nem tudom megmutatni. Pedig nagyon ott van a toppon, jól mutatja, mire képes a klasszikus zene az elektronikussal együtt.

  27. 181. Nihilant
    December 30th, 2006 | 02:16

    Al:

    “Több felmérés és tanulmány készült már azzal kapcsolatban, hogy milyen hatással is van az emberi agyra a monotonitás.”

    Na ezzel nem mondtál semmit. Ki, mikor, hol, milyen módszerrel, hány embert vizsgált meg, hányszor, milyen körülmények között? Mercenary és én is “egészen pontosan” kértük a forrást.

    “Gondolom nem árulok el nagy titkot azzal, hogy a technosok és a hozzájuk hasonló igénytelenséget hallgatók nagy része intelligenciában igencsak a legutolsó

    pozíciókat foglalták el a skálán. Igen, most az a kérdés, hogy azért hallgatnak ilyesmit, mert retardáltak, vagy azért csökkennek az értelmi képességeik, mert ilyen életmódot folytatnak.”

    Ezzel azt mondod, hogy bebizonyosodott, hogy aki technós, az nem normális, csak még azt nem tudják, hogy mi okozza? (Ez olyan, mint amikor a Blikkben minduntalan megjelenik egy cikk, hogy amerikai kutatók megtalálták a rák ellenszerét… MegaLOL!) Nonsense. Szépen prezentálja szterotip sémákra és általánosításokra épülő gondolkodásod. Egyáltalán, mit értesz techno alatt? Minden, ami elektronikus? Akkor te elég tág fogalomra gondolhatsz az MC Havertől kezdve az Aphex Twinig, vagy a kísérlet elektronikáig. Csak nem gondolod komolyan, hogy egy dáridódiszkós falusi srácot (nem sértő értelemben írom a falusit) és egy zeneakadémiát befejezett HC előadót, vagy akár a közönségét egy kalap alá lehet venni, egy halmazba lehet besorolni intelligencia alapján? Vannak minden zenei stílus rajongói között gyengébbek, meg zsenik, a diszkóktól kezdve a technopartykon keresztül az operát látogató közönségig. Szeretném látni azt a tanulmányt, amely kimutatja, hogy szignifikánsabban gyengeelméjűbbek a HCsek, mint mondjuk az ugyanolyan társadalmi státuszú, életkorú, jövedelmű stb., de más könnyűzenei irányzatot preferáló személyek!
    Az ember hajlamos mindent rágás nélkül lenyelni, amit a média, az internet megetet vele. Mert könnyebb virtuálisan, passzíve befogadni az ismereteket interneten, mint élőben ott lenni, megbizonyosodni, átélni. Ha olyan írást találsz, amiben az van, hogy a techno kifejezetten egészséges és jót tesz a testnek, azt mondanád, hogy objektív? Vagy félresöpörnéd, mint egy olyan írást, ami nem illik az elméletedbe? Az amfetamin valóban nagyon káros, ez tényleg nem hülyeség, mint ahogy a cigifüst, alkoholis is megöl. Azt, hogy egy partyn egészségkárosító tényezőknek vagy kitéve, azt nem tagadom, elég csak a cigifüstre gondolni. De hogy különféle neurodegeneratív és psychiátriai problémákat okoz, az nagyon erős túlzás. Ha nem drogozol, nem iszol, nem cigizel milyen bajod lehet? Az, hogy a szembe villózó fény rontja látást az valószínű, minthogy a hangos zene rontja a hallást, tagadhatatlan, de ha ez a hatás nem krónikus, akkor mi a probléma? Ezek az emberek a party után ugyanúgy élnek tovább, lépnek be a “termelésbe”, nem hátráltatja őket semmilyen idült, partyn szerzett betegség… Aki krónikusan dohányzik nem százszor jobban veszélyeztetett?

    “Mi kell még neked ahhoz, hogy elhidd, hogy amit ezek az emberek a videón művelnek az KÁROS, mind rájuk, mind a következő generációra nézve?”

    Ahhoz az kell, hogy valóban káros legyen, de nem az. Azt, hogy szerinted mi benne a káros, még mindig nem bökted ki. Megsüketülök? Alzheimeres leszek? Agresszív állat, aki kisgyerekeket öl? ::) Következő generációra hogyan hat, ennyire előrelátsz? A videón táncoló embereket látsz. Nagyon káros, degeneratív és a társadalomra veszélyes cselekedet. Titltsuk bE!!!! ::PPP

    “Ahhoz igen nagy bátorság kellene, hogy egy kicsit is belegondolj, hogy miről is szól ez az életmód számodra, és milyen negatívumokat rejthet.”

    Esküszöm, belegondoltam. Segíts, mert tényleg nem tudom, mi benne a káros. Meg különben is, mit tudsz te az életmódomról? Azt gondolod, hogy éjjel-nappal a partyn vagyok, a világom csak ekörül forog? Láttál egy videót, és messzemenő következtetéseket vonsz le…

    ““csupa-csupa szigoruan a latotavolsagon beluli A-tol B-ig terjedo valami”
    Igen, talán minden ember a világot A-tól B-ig látja, ezzel szvsz nincs is nagy gond, a nagy távlatokat hagyjuk meg a nagy gondolkodóknak.”

    Ezzel ellentmondasz önmagadnak. Az élőbb még azon filozofáltál, hogy a gyerekeid milyen káros hatásnak lesznek kitéve a mi gyerekeink miatt… A társadalomról filozofálsz. Ezzel már távolabbra tekintettél B-nél, gondolkodó barátom, túl sok bizonytalan tényező van ebben a fejtegetésben… Az a baj, hogy úgy akarsz messzemenő következtetéseket levonni, hogy nem tudsz semmi. Honnan tudod, hogy milyenek lesznek az én gyerekeim, azt még én sem tudom. Te sem tudod, milyenek lesznek a tieid. Honnan tudod, hogy lesznek egyáltalán? Lehet, hogy holnap elgázol egy kocsi… Szomorú, hogy így ismeretlenül úgy beszélsz rólunk, mint akik meg sem érdemlik, hogy emberek legyenek. A gyerekeid ezt fogják tanulni tőled?

    “Viszont én úgy látom, hogy ti a saját határaitokon beül sem tudtok tisztán látni”

    Ennek nincs értelme. Honnan tudnál belelátni kívülállóként abba, hogy mi hogy látjuk a saját határainkat, itt belül?…. ::)

    “Beszélgettem már én technossal is, hogy magyarázza meg nekem, hogy mit szeret, mi a jó ebben, de a “csak”-nál tovább (számomra nem meglepő módon) sohasem jutottunk.”

    Azt gondolod, hogy ízléseket meg lehet magyarázni? Azért szeretem a HC-t, mert ez okoz örömet, az az a stílus, amiben felfedezem a kellő bonyolultságot, igényességet, ami megmozgat valamit bennem. Ez az a stílus, aminek hallgatása közben futkos a hátamon a hideg. Érzem hogy szabadul fel az agyamban a “jóérzés”, felmegy a vérnyomásom, dobogni kezd a szívem és egyszerűen élvezem! Hallgatása közben azt érzem, hogy valahogy mélyebben élem át a világot, az élet erőteljesebben áramlik át a véredényeimen. Sok esetben olyan eksztatikus élményben van részem, amire évek múlva is emlékezek, és úgy érzem, abban a pillanatban éltem igazán, a többi időm csak vegetálással telt/telik. Egy jó szám hallgatása közben rögtön előbukkannak azok az emlékek, amiket korábban átéltem a szám hallgatása közben, mondjuk egy bulin. Barátok, együvétartozás, sok különös árnyalatú érzelem, néha igen világos vizuális képek is, fantáziák. Azt, hogy egy számot lejátszol másoknak, ezzel örömet okozol nekik. Itt nincsenek észérvek, sem általános elvek, hogy mit kell szeretni egy “normális” embernek, nem is értheted meg a másikat.
    Te MIT szeretsz és MIÉRT? Meg tudod-e magyarázni?

    “Millió olyan dolog van, ami felett át tudok siklani, mert sem közvetlenül, sem közvetetten nem érint. Viszont jelen esetben más a helyzet.”

    Most már áruldd el, mi bajod van? Közvetlenül érint… Szóval ami sem közvetlenül, sem közvetetten nem érint az nem is baj neked, de ez közvetlenül bassza a csőröd. És az előbb még aggódásodat fejtegetted, hogy ez
    RÁNK és a TÁRSADALOMRA, a GYEREKEKRE káros. Közben CSAK MAGADAT félted valamiért, és közben a gyerekeidről
    filózol… Elvertek kiskorodban csúnya bácsik vagy mi? Vagy WC-s bácsi/néni vagy egy tinidiszkóbanés nem bírod már a hangulatot? Lövésem nincs. Mond úgy, hogy megérthesselek.

    “Vannak olyan festők, akik kilocsolnak 3 vödör festéket egy vászonra, levizelik és rászékelnek, majd összemossák ezt az egészet, és kiteszik valahova, és SZERINTÜK ez művészet, ami minden jó érzésű ember szerint nem az. Ugyanez a helyzet az igényes zenével és ezzel a zajjal.”

    Éreztem, hogy ezzel jössz elő. “Minden jó érzésű ember”… te határozod meg, hogy ki a jó érzésű???? Hagyd már…

    “Az megint egy más kérdés, hogy ha vannak bizonyos társadalmi normák, ami szerint a többség próbál nyugalomban élni, akkor miért akad mindig néhány elmebeteg, aki ezeket át akarja lépni?”

    Attól te nem élsz nyugalomban, ha mi bulizunk, úgy ahogy nekünk tetszik? Mit ártunk neked??? Most már sok nekem ez a ködös beszéd. Semmilyen társadalmi normát nem sértünk. Kezedesz lefárasztani. Elmebeteg? Nem vagy diagnoszta, maradj csöndben!!

    “De szerinted ezek szerint egy Beethoven-nel egy kategória egy senkiházi techno, vagy HC, vagy akármilyen DJ, aki egyetlen két, vagy több órás albumot összeránt fél óra alatt, mert csak teljesen ugyanazokat a (többnyire egy basszusból álló) több perces sniteket hajigálja egymás után, vagy egymásra? ”

    Na álljunk meg egy pillanatra. Már hogy ránthat össze valaki több órás albumot fél óra alatt? ::))))) Megalol! Látszik, hogy dobálózol a szavakkal, nem gondolkodsz. Úgy gondolod, hogy az igényes elektronikus zenét csak úgy sitty sutty legenerálja neked a számítógép? Most mondta Mercenary, a HC előadók között vannak komoly zenei végzettségű művészek. Őket te nem niemandozhatod le, csak mert elektronikus zenékben élik ki kreativitásukat. Hagyjuk, olyan, mintha a falhoz beszélnék.

  28. 180. Nihilant
    December 29th, 2006 | 23:46

    Al:

    “Miből is áll a ZENE? Ütem, DALLAM, esetleg vokális sáv(ok).”

    Ez mind megvan a HCban is. Ütem? Dobokra épül az egész, 4/4-es ritmus. Vokális sávok is sokszor, van kifelyezetten dallamos HC is. Az, hogy a zenében klasszikus hangszereken kívül elektronikus hangszereket, ne adj’ Isten, torzított elektronikus hangszereket, vagy csak egszerűen utcai zajt, ordításokat manipulálnak úgy, hogy egy dinamikus egésszé olvadjonak össze a különböző dobokkal, az már nem újdonság és nem is különcség. Az ausztrál őslakosok különleges fúvóshangszere (egyszerű zúgásnak tűnik avatatlan füleknek), afrikai törzsek reszelői, csörgői dobjai, mind mind zajkeltő szerszámok… Vagy hallgass egy klasszikus avantgarde zongoraművet, preparált zongorát (John Cage, Steve Reich stb. stb.), hegedűnyekergetést (ott van pl. Lajkó Félix, nem hiszem,hogy sok ember “zenének” mondaná improvizációit), mi az ha nem zaj? Ha belefújsz egy trombitába, leütsz egy billentyűt a zongorán, miben különbözik az elektronikus úton generált hangoktól? Ha véletlenszerűen ütögeted a zongorát vagy fújkálod eszeveszettül a klarinétot, dobolsz össze-vissza, légkalapáccsal dolgozol egy építkezésen mind-mind kellemetlen, és nem is zene. Az teszi zenévé ezeket az egyedüli hangokat, hogy rendezett, nem kaotikus, hanem megfelelő sémák szerint felépülő egészet alkotnak. Az zenész, aki a hangokat (legyen az “zenei hang” vagy “fehér zaj”) össze tud rakni olyan “hangfolyamot”, ami jó érzéseket vált ki a hallgatóban. Ki mondta, hogy a zajból nem lehet zenét csinálni? Mi a zene egyáltalán? Létezik-e a zene hallgató nélkül? Ha hallgató vagyok, én mondom meg, nekem mi a kellemes, mi a zene, mi okoz örömet. Azt hallgatom, ami jól esik, és az hogy mi esik jól, azt valószínűleg az agyam felépítése határozza meg. Van, akinek Mozart zenéje okoz katartikus élményt, van, akinek Balázs Pali, van, akinek Merzbow. Van, akinek éppen hangulatfüggő.

    “tessék elismerni, hogy ti nem ZENÉT hallgattok (ne csúfoljátok meg azt, ami mögött MUNKA is áll), hanem valami igénytelen zajtömeget, aminek még távolról sincs köze ahhoz, amit a normális emberek (és a szakirodalom) ZENÉnek nevez.”

    Ha csak az a zene, amit TE SZEMÉLY SZERINT zenének nevezel, akkor ez nem zene. De TE határozod meg a zene fogalmát? Igazából te sem definiáltad, hogy MI A ZENE. Az általad homályosan megjelenített “kritériumoknak” (ütem, dallam, vokál) nagyrészt eleget tesz.(Apropó, tudod egyáltalán, milyen zene ez? Vagy csak ez az egy, rossz minőségű videó alapján ítélsz?) Hivatkozol itt szakirodalomra, de szerzőt, könyvet, évszámot, oldalszámot nem írsz… Anélkül semmit sem ér, teljesen hiteltelen az állításod. Csúfolni azt, ami mögött munka áll? Ha a HC mögött nem áll munka akkor sehol nem dolgoznak. Azt hiszed, magától összeáll egy zeneszám, egy party, egy lemez magától kijön a gyárban, magától elaldódik? Pfff…

    “Ez nem szórakozás, ez nem zenei irányultság, ez egy BETEGSÉG, amit tudomásul kellene venni (és szépen lassan kigyógyulni belőle), amíg nem késő…”

    A betegség orvosi fogalom. EGYEDÜL az orvosnak áll hatalmában és jogában(!!!), hogy valakit beteggé nyilvánítson, és hogy kezelje. Te orvos vagy? Vagy csak egy önjelölt Csernus, aki a Kiskegyed psychológia rovatát olvasgatva rakja össze a hézagokkal teli aranyos kis világképét, amit abszolút érvényűnek akar az egész univerzumra ráerőszakolni? Maradj a kaptafádnál… A saját magad lejáratását előzöd meg hallgatásoddal, ha tudatlan vagy egy témában.

    “Még mielőtt valaki kötekedni kezdene, ez nem csak egy kívülálló szubjektív meglátása, ez puszta biológia (aminek bárki utána olvashat), egyszerűen nem erre van kitalálva az emberi agy.”

    Ez egy kívülálló szubjektív meglátása, kedves hölgyeim és uraim, és még csak nem is kötekedek. Biológia? Igen úgy látom végigjártad a nyolc általánost, és talán középiskolában is kinyitottad a drága Lénárd Gábort, amiben annyira mélyen beleáshattad magad a humán neuraxis psychopathológiájába. Az agyról tudsz mást is, minthon a fejedben található (vagy legalább is kellene, hogy legyen?)? Gondolom, a sokat emlegetett psychologiakönyvekben is azonosítottad az a mechanizmust, hogy “sztereotípia”, vagy “projektálás”. Ha az agyad olyan fogalmak körül forog, mint szemét, szar, mocsok, akkor nem is csodálkozom azon, hogy idejössz, és teljesen ismeretlen embereket, akikről semmit nem tudsz, “leszemétládázol”, “leigénytelenállatozol”, “leköcsögözöl”. Ha máshogy nem is, így legalább lerakhatod a psychológiai terhedet. Igen, te teljesen egészséges vagy, szomorú, hogy ez a hozzáállás minősül fiziológiásnak…

    Nem furcsa, hogy az általad annyira lenézett, deviáns, önkárosító faszok mennyire máshogy viszonyulnak hozzád, mint te hozzánk, mikor erkölcsi tökéletességed teljes illúziójában megpróbálsz elintézni azzal, hogy lebrunyálsz minket mindenféle valótlansággal? Ez neked objektív? Saját véleményeket szajkózol, amit objektív valóságnak próbálsz meg feltüntetni (és váltig hiszel is abban, hogy igazad van). Nyomós érveket mondj, ha “meg akarsz fogni” minket, mert ez eddig semmi…

    “Mert ha hiszed, ha nem, a monotonitás (zaj+fény) pár perc után elkezdi tizedelni az agysejteket, és az ilyen “szórakozást” kereső embereknek jó esélye van rá, hogy a 3. X-be belépve egy elmegyógyintézetben kössenek ki, vagy pedig 6 lábbal a föld alatt végezzék”

    Milyen kutatások szerint, melyik szaklapban olvastad? Ugyan már, egy bulin a dohányzás a legdurvább egészségkárosító, főleg ha mértéktelen alkoholfogyasztás kíséri. A füled tönkremegy a városi zajban is, és közben nem is érzed jól magad… (A dohányzás igen, sajnos ez jellemző, és útálom, de mindenhol bagóznak, és egyik laikus sem minősíti BETEGSÉGNEK, vagy devianciának, a legtöbben elfogadják…) Igen, valakit zavarnak a diszkófények. Az menjen haza, és üljön a fotelba, tartalmas kikapcsolódást igér a TV is… és amputálja ki magát az életből, hullamerevségre várva, szörnyülködve, hogy hova fajult a világ, mint egy nyolcvanéves…

    “De senki ne várja el, hogy ezt bárki is elfogadja, mert igenis, nem normális az, hogy a társadalomnak egy rétege SZÁNDÉKOSAN olyan dolgoddal teszi tönkre magát, amit ő szórakozásként könyvel el.”

    Mit teszünk, könyörgöm? Mi abban deviáns, ha jól érezzük magunkat? Ártottunk neked valamit? Bárkit megsértettünk azzal, hogy bulizunk? Miért tennénk tönkre magunkat, mit látsz annyira veszélyesnek?

    “Így a gyerekem legalább majd nem egy olyan világban fog felnőni, ahol az őt körülvevő emberek nagy része már alapból sérülten született (vagy esélyük nincs arra, hogy normális életet éljenek), mert a kedves szüleik korábban szétstrobizták, szétdrogozták, és egy folyamatos monoton basszussal a maradék agysejtjeiket is szanaszét verték.”

    Persze, mi okozzuk a világ minden búját-baját… blablabla. Hagyd már ezt az unalomig rágott drogozós témát, mondtuk már sokszor, hogy a többségünk nem drogozik. A sroboszkóp meg a basszus meg nem káros, csak annak aki nem szereti. De az ne hallgassa.

    “És ha ettől tényleg szemétláda vagyok, akkor azt mondom,…”

    Bocs, eddig senki nem mondta, hogy szemétláda vagy csak te magad, EZZEL mondattal! Magadat minősítetted, mégha félreírás volt is! (Psychologia: Freud??? Vágod?) Segítsen ki téged a psychologia könyv…

  29. 179. Al
    December 29th, 2006 | 23:41

    “milyen tenyek birtokaban vagy egeszen pontosan”
    Több felmérés és tanulmány készült már azzal kapcsolatban, hogy milyen hatással is van az emberi agyra a monotonitás. Ennek bármikor utána olvashatsz te is a google.hu segítségével. Gondolom nem árulok el nagy titkot azzal, hogy a technosok és a hozzájuk hasonló igénytelenséget hallgatók nagy része intelligenciában igencsak a legutolsó pozíciókat foglalták el a skálán. Igen, most az a kérdés, hogy azért hallgatnak ilyesmit, mert retardáltak, vagy azért csökkennek az értelmi képességeik, mert ilyen életmódot folytatnak. Az ilyen csoportok általában mindkettőből állnak, mivel említettem, az is BIZONYÍTOTT TÉNY, hogy a monoton zaj/fény tizedeli az agysejteket, és erre még jócskán rá is dobnak az amfetamin származékok. Mi ez, ha nem objektivitás? Mi kell még neked ahhoz, hogy elhidd, hogy amit ezek az emberek a videón művelnek az KÁROS, mind rájuk, mind a következő generációra nézve? Ha az én, szerinted szubjektív véleményemnek nem hiszel, akkor olvass utána, ahogy én is tettem, és remélhetőleg máshogy fogod látni ezt az egészet, ha nálam jóval okosabb tudósok, kutatók tanulmányait olvasod arról, hogy miként teszi magát tönkre az emberiség egy rétege úgy, hogy nem is tud róla. És igen… Közvetetten nekem is közöm van mindehhez, mert az én gyerekem az ezekek a gyerekeivel (akik nem mellesleg nem tehetnek arról, hogy anno a szülei mit műveltek magukkal) fog együtt járni óvodába/iskolába. És ezért “érzem magam feljogosítva arra, hogy mindezt a világ tudtára adjam.”.

    “nyomasd nekik ezt az eloiteletektol frocsogo dumat”
    Ehhez semmilyen előítélet nem kell. Én kívülállóként szemlélem azt, ami neked hétköznapi, természetes, így persze, hogy nem tudod felfogni, hogy egyszerűen nem egy normális, XXI. századi emberhez méltó az, amit pl. itt a videón műveltek, sokkal inkább hasonlít az ősemberek színvonalához, vagy éppen egyes állatfajokéhoz. Ugyanígy azt sem bírod (talán szándékosan) felfogni, hogy ezzel tönkre teszitek magatokat. Végülis igazad van… Ahhoz igen nagy bátorság kellene, hogy egy kicsit is belegondolj, hogy miről is szól ez az életmód számodra, és milyen negatívumokat rejthet.

    “csupa-csupa szigoruan a latotavolsagon beluli A-tol B-ig terjedo valami”
    Igen, talán minden ember a világot A-tól B-ig látja, ezzel szvsz nincs is nagy gond, a nagy távlatokat hagyjuk meg a nagy gondolkodóknak. Viszont én úgy látom, hogy ti a saját határaitokon beül sem tudtok tisztán látni, ha az előbb leírt rátok vonatkozó OBJEKTÍV (sajnálom, ha ez sérti a füledet) tényeket sem tudjátok felfogni, nemhogy elfogadni.

    “inkabb gorcsosen ragaszkodtok a magatok igazahoz, es gyuloltok mindent, amit nem tudtok megerteni”
    Igen, mindenki ragaszkodik a maga igazához, amíg nem kap olyan ész érveket, amik ezt meg tudják dönteni. Én elismerem, hogy sokszor változott már úgy meg valamiről a véleményem, hogy találkoztam valakivel, aki értelmesen (érvekkel alátámasztva) el tudja magyarázni az ő álláspontját. Beszélgettem már én technossal is, hogy magyarázza meg nekem, hogy mit szeret, mi a jó ebben, de a “csak”-nál tovább (számomra nem meglepő módon) sohasem jutottunk. És kihangsúlyoznám, én nem gyűlölök senkit, ez egy olyan kifejezés, amivel inkább ne játszadozzunk. Valakit, valakiket utálhatok, amire személyes okom is van, az általánosítás pedig abból ered, hogy ha 10-ből 9 esetben teljesen ugyanazt látod, akkor a többség elve alapján már meg lehet tenni, ahogyan mindenki meg teszi, még te is. És főleg nem utálok olyat, amit nem ismerem. Millió olyan dolog van, ami felett át tudok siklani, mert sem közvetlenül, sem közvetetten nem érint. Viszont jelen esetben más a helyzet.

    “megerthessuk a muveszetek igazi lenyeget, es el tudjuk fogadni, hogy az emberi kreativitasnak nem szabad gatat szabni, annak szarnyalnia kell, es feszegetnie a hozzatok hasonlok altal felallitott korlatokat, melyeket egyebkent egyuttesen tarsadalmi normakent neveznek”
    Az a baj, hogy a művészet is egy olyan szó, mint az korábban említett “zene”, amivel nem szabad csak úgy dobálózni. Vannak olyan festők, akik kilocsolnak 3 vödör festéket egy vászonra, levizelik és rászékelnek, majd összemossák ezt az egészet, és kiteszik valahova, és SZERINTÜK ez művészet, ami minden jó érzésű ember szerint nem az. Ugyanez a helyzet az igényes zenével és ezzel a zajjal. Ez nem kreativitás, ez nem művészet, ez a beteg emberi elme mellékterméke, amivel sajnos manapság követőkre is lehet találni. Az megint egy más kérdés, hogy ha vannak bizonyos társadalmi normák, ami szerint a többség próbál nyugalomban élni, akkor miért akad mindig néhány elmebeteg, aki ezeket át akarja lépni? És a ti álláspontotokkal ellentétben ez nem fejlődést hoz, hanem pont visszafejlődést, ahogy az előbb említett saját székletével dolgozó “festő” is mutatja. Az összes tehetséges, igényes alkotást létrehozó “kreatív géniusz” pedig tehetetlenül nézi, hogy hova süllyed az emberiség, vagy pedig forog a sírjában.

    “nem attol lesz zene a zene, hogy egy zenekar adja elo, hanem, hogy egy kreativ geniusz all mogotte, aki megkomponalta”
    Ezt nagyon szépen mondtad és nagyon igaz. Ami nem mindegy, az a munka mennyisége. Az általad emlegetett Beethoven hónapokat dolgozott egy-egy művén, és még utána is tökéletesítette. És még ma is vannak olyan zenekarok, együttesek, akik a minőséget és az igényességet tartják szem előtt. De szerinted ezek szerint egy Beethoven-nel egy kategória egy senkiházi techno, vagy HC, vagy akármilyen DJ, aki egyetlen két, vagy több órás albumot összeránt fél óra alatt, mert csak teljesen ugyanazokat a (többnyire egy basszusból álló) több perces sniteket hajigálja egymás után, vagy egymásra? Na, hát Beethoven pontosan az ilyen hozzáállásért kötné fel magát a legelső fára, miután újjászületne…

  30. 178. mercenary
    December 29th, 2006 | 20:01

    Al, te minden vagy bazdmeg, csak objektiv nem! milyen tenyek birtokaban vagy egeszen pontosan, ami alapjan ilyen messze meno vegkovetkezteteseket tudtal levonni, es ami alapjan feljogositva erzed magadat arra, hogy mindezt a vilag tudtara add?! a gyerekeid igy is, ugy is retardaltak lesznek, ha beloled indulok ki. nyomasd nekik ezt az eloiteletektol frocsogo dumat jo sokat, aztan majd csodalkozhatsz, ha elkanaszodnak :)

    az a baj veled, es a hozzad hasonlokkal, hogy korlatoltak vagytok. szamotokra a vilag nem tobb csupan intervallumok halmazanal, csupa-csupa szigoruan a latotavolsagon beluli A-tol B-ig terjedo valami.
    konstans modon szemleltek egy dinamikus vilagot, amivel semmi baj nincs, hiszen az emberi felfogokepssegnek is megvannak a maga hatarai, de ahelyett, hogy elfogadnatok ezt, miszerint ti csak egy kis szeletei vagytok a vilagnak, melyre egyebkent semmilyen hatast sem tudtok gyakorolni, inkabb gorcsosen ragaszkodtok a magatok igazahoz, es gyuloltok mindent, amit nem tudtok megerteni. a ti vilagotokban a zene es minden mas fogalmanak ott van vege, ahol ti meghuztatok azt a bizonyos hatarvonalat.
    biztos nekunk is megvannak a magunk korlatai, meg ha jo peldaval nem is tudok most hirtelen elorukkolni, de annyira legalabb nyitottabbak vagyunk, hogy megerthessuk a muveszetek igazi lenyeget, es el tudjuk fogadni, hogy az emberi kreativitasnak nem szabad gatat szabni, annak szarnyalnia kell, es feszegetnie a hozzatok hasonlok altal felallitott korlatokat, melyeket egyebkent egyuttesen tarsadalmi normakent neveznek.

    ilyenkor igazabol el szoktam azon gondolkozni, hogy ha nagy zeneszerzok most ujraszulethetnenek, beethoven, mozart es a tobbi hozzajuk hasonlo, akkor vajon hogyan viszonyulna hozzajuk a tarsadalom? szinte bizonyos vagyok abban, hogy a verig lennenek alazva minduntalan, hogy nem zene az, amit csinalnak. bartok is megelozte a korat, kapott is erte oltast eleget, tovabba barmily hihetetlen is elkepzelni, de manapsag minden zene gombok nyomogatasanak reven jon letre, fuggetlenul attol, hogy utana az ki van nyomtatva kottara, es oda van teve egy zenekarnak, hogy jatszak el. nem attol lesz zene a zene, hogy egy zenekar adja elo, hanem, hogy egy kreativ geniusz all mogotte, aki megkomponalta. es mar pedig az ugyanolyan munka, legyen szo elektronikus vagy nem elektronikus zenerol.

  31. 177. Al
    December 29th, 2006 | 16:08

    Én nem fikáztam senkit a legutóbbi két hsz-emben, pusztán TÉNYEKET KÖZÖLTEM. Nagy különbség, érdemes lenne rajta elgondolkodni, ahogy a korábbi hozzászólásomon is, hogy megéri-e ilyesmivel tönkrevágni magad…
    És hogy nem divat a HC? Hál’ a jó istennek! Így a gyerekem legalább majd nem egy olyan világban fog felnőni, ahol az őt körülvevő emberek nagy része már alapból sérülten született (vagy esélyük nincs arra, hogy normális életet éljenek), mert a kedves szüleik korábban szétstrobizták, szétdrogozták, és egy folyamatos monoton basszussal a maradék agysejtjeiket is szanaszét verték. És mielőtt megkapnám, hogy mekkora szemét vagyok, mert divatból fikázok… Nem, nem… Ismétlem, pusztán objektív tényeket közöltem. És ha ettől tényleg szemétláda vagyok, akkor azt mondom, hogy nekem legalább (nagy eséllyel) nem fog retardált gyerekem születni és a 4. X-be is úgy léphetek majd be, hogy tudok ép ésszel gondolkodni, és nem szorulok külső segítségre, pl. egy pszichiáterére, vagy egy nővérkéére, aki cseréli alattam az ágytálat. Ti ezzel az életmóddal jó úton haladtok e felé… Mondjátok… Tényleg megéri?
    (Ez a HC-sokon kívül ugyanúgy szól a technosoknak, és az ehhez hasonló monoton, igénytelen szennyet hallgató, szintetikus drogokon élő “partyface”-eknek is.)

  32. 176. vanda
    December 29th, 2006 | 15:14

    Imádom ezt a zenét!…mármint amit linkeltél…is. meg a hc-t is. meg a zajt is olykor. meg björköt meg lajkó félixet meg a depeche mode-ot meg a blot-ot meg a skiviast meg…….überdurvánkva sok zenét. Mint kb.mindenki.
    És sajnálom azokat az embereket akik itt fikázgatva eresztik ki a gőzt. Nektek csak ennyi jutott? Szánalom.
    És egyébként a HC-ben van ütem meg dallam is. Én pl. kifejezetten hajtok a szép kiállásos zenékre amikor lemezt rendelek.
    De asszem erősen offtopic ez az egész.
    És jajah, a tolerancia ma nagy divat. Meg a fikázás is. A HC nem. Szerencsére.